Åhh

Ge mig andra maj så jag får gå till doktorn. Orkar inte ha ont i huvudet var och varannan dag. Även fast det inte är jätte ont hela tiden så är det jävligt irriterande när den ligger där och gnor hela tiden. Ska även fråga vad det kan vara med min handled. Det vet jag inte är "gravidrelaterat" men man kan ju passa på att fråga när man ändå är hon läkaren. Inte så kul att bara få ont i handleden hit och dit heller. Har fått låna en stödskena av Anita så handleden blir stabil. Ska ha den i några dagar och se om det blir bättre.

Kicken brukar gnälla på att jag aldrig är hemma. Och nu när jag har varit hemma mycket då är han bara nere i garaget med Matti. Jag gnäller inte för det. Men han ska inte gnälla på mig när han inte är så mycket bättre.:) Jag är glad att han har nått att göra innan han kan göra klart nere i köket, eftersom kärringen inte har flyttat än. Hennes tumme måste sitta oerhört långt upp i anus! Min tysthet är snart över. Har varit på väg att knacka på hennes dörr och fråga vad det sitter i i flera dagar nu. (varför ska jag knacka egentligen) Men stoppat mig själv i sista sekund.

Vart ett ganska gnälligt inlägg. Men fet får ni stå ut med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0