IKEA

Vart en spontantripp till IKEA och Birsta idag. Dom resorna som oftast blir roligast.:) Jag och hjärtat för oss själva helt och hållet hela dagen. Mysigt.:)
Köpte lite dekorer till väggarna och annat nödvändigt. En sladd till mobilen så jag slipper frakta sladden emellan bilen och huset varje gång. Åt gjorde vi oxå. Pizza mums! Förutom att dom hade haft nån barngrej där och Dora upptäckarens intro gick om och om igen. Verkligen hatar det programmet sen jag jobbade natt och det började strax innan jag skulle sluta. Usch! Mina barn ska aldrig få se på Dora upptäckaren iaf. Det är en sak som är säker!

Nu ska jag dega i soffan och återhämta mig från dagens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0