Morning!

Ligger och drar mig i sängen. Ligger och lyssnar på Kicken som fortfarande sover. Har haft morgonmyset med Arnold. Apropå Arnold. Folk brukar säga att han är bortskämd. Men igår såg jag en hund som var mer bortskämd. Vi svängde in på McDonalds för lunch innan ultraljudet igår. Ställde oss på parkeringen och åt våra burgare. Då kliver en gubbe ut ur bilen bredvid går runt och öppna skåpet på skåpbilen. Och där inne sitter det en golden. Hussen delar på hamburgaren åt hunden plus att han har hela skåpet med filtar. Så Arnold han är fan inte bortskämd om man jämför.:) Han får iaf tugga sin mat själv.:p

Idag går man på jobbhelgen oxå. Kväll ikväll och dag imorgon och kväll på söndag och dag på måndag innan man är ledig en dag igen. Imorgon ska jag bowla med Nicole och Elin och några till. På söndag är det barnkalas för Jennifer som blir två på tisdag. Tiden går fort. Så jag tror nog den här helgen kommer gå väldigt fort.

Nej nu är det dax att kliva upp och gå ut med vovven i finvädret.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0