Torrt

Har inte så mycket att skriva nu för tiden.
Men igår skjutsade jag hem Monika till torvalla igen. Är ledig idag och jobbar kväll imorrn, imorrn kommer även min efterlängtade pojkvän hem. Inte ofta vi är ifrån varann så här länge. Så det är lite ovant. Men det är viktigt att sakna varann lite och veta vad man har så man inte tar varann för givet. Det är nått man verkligen inte ska göra med någon.

Igår kom Bettina, Alexandra och Jennifer hit och vi gjort köttbullar. Barnen tyckte det var kul och jag med. Och jag trodde ett kilo skulle vara mycket men det vart inte så mycket. Så hade ju lätt kunnat använda hela två kilospaketet som jag vann. Men nu är det gjort och jag är en erfarenhet rikare. Fick bra betyg av mamma. MVG+ Själv tyckte jag att det kunde vara lite mer kryddor i men det går ju att tillsätta i efterhand.:)

Idag skulle oxå Bettina och barnen komma förbi. Vi ska ut i skogen och leta påskris. Och jag ska även sätta lite påskfjädrar i mina buskar här utanför. Varför ska man bara ha sånt inne för.
Men det dröjer några timmar innan dom kommer hem så jag ska försöka fördriva tiden på nått vis innan dess.
Nu ska jag iaf gå ut med Arnold som har fått vänta så länge på sin morgonpromenad att det vart en mitt på dagen promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0