Måndag

Ingen öppna idag då lillan är snorig. Började i lördags och resulterade i en natt med allt för lite sömn för min del. Lillan sov oxå väldigt oroligt. Natten i natt fick jag sova hela natten och det tackar jag för. Välbehövligt! 

Kicken fick med sig vagnen på jobbet idag så lillan kan inte sova ute idag. Försökte få henne att somna i sängen hos mamma men hon sov bara tio minuter och det tog väldigt länge för henne att ens somna. Så jag gissar på att hon snart kommer vilja sova igen. 

Ska väl kanske försöka göra lite i Almas fotobok idag. Men det får vi se om hon tillåter. Inte bara att sätta sig heller. 

Igår var jag mamma och petra iväg på loppis i torvalla bystuga. Gjorde några fynd. En trehjuling, klossar och tre filmer. Allt för en ynka 100lapp. Man ska ha tur ibland. :) 

Gårdagens fynd! Alma helnöjd över trehjulingen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0