30 April

Ja idag är det sista April.
Blir till att hålla sig här hemma i Tandsbyn.
Eftersom jag ska upp 6 imorrn och jobba.
Men det gör inget. Jag trivs här i Tandsbyn.
Här blir det inte massa bråk och tjorv hela tiden som det blir för det mesta om man är någon annanstans.
Specielt nu.
Blir väl nån cider eller grogg. men det kommer inte bli nå mycket.
Ja och imorrn jobbar jag 7-16.
Sen på Fredag så åker jag och mamma upp till Hammarstrand på kaninutställning.
Och Kattis fyller 40år då oxå. och Jocke fyller 13år.
Så då lär man ju få sig nån tårta innan man åker.:)
Eventuellet blir det Nälden på Lördag om jag hinner hem innan Anita och Chatrine åker.
Den som lever får se. En fullspäckad helg blir det iaf.

Tack för mig leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0