BU

Fattar inte vad det är med mig.
Att en person kan få en att må så dåligt.
känna sig så obetydelsefull och värdelös.
Jag fattar inte.

Annars är det kanon väder ute och jag sitter här.
Ja man ska ju inte överdriva har faktiskt suttit ute en stund.
Doris är inte vit längre hon är grå av allt damm och smuts.
Har haft temadagar på skolan nu i fyra hela dagar.
det känns på man blir alldeles matt i huvudet av all information och alla diskutioner.
Och så blir man på dåligt humör för att man inte får sitta ute i fin vädret.
Ikväll bär det av till Nälden på smyckeparty.
får se om man hittar nå fint.
Får iaf se hur Jonas och Snöfrid bor nu.

Näe nu tror jag att jag ska leta reda på dom omtalade äppelmuffinsarna.
Innan dom tar slut så måste jag smaka på dom.

I´m feel worthless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0