***

Jag fattar inte hur det bara blir.
Jag har fan inte gjrot dig nått.
Det vet jag med all säkerhet.

Sitter på jobbet jobbar natt.
som jag oxå gjorde igår.
Imorrn eller senare idag, är det pubafton på bygdegården.
Det ska bli skoj. hoppas jag iaf.
Det blir vad man gör det till.
Får se om Jennie tittar dit oxå. det skulle vara väldans skoj om hon gjorde det,
Har inte umgåtts med henne på jätte länge känns det som.
Hade Jeanette varit hemma hade det varit fulländat.

Jag har kommit till en period i mitt liv där jag inte vet vilka som bryr sig om mig eller inte.
Jag vet inte vad det beror på.
Men det känns som om man är nobody.
Jag kanske är det oxå vad vet jag.
Jag kanske bara inbillar mig att jag finns egentligen kanske jag inte gör det.
Jag är bara en silluett.

Kommentarer
Postat av: Monika

En sak ska du veta gumman jag bryr mig hemskt mycket om dig. Låt inte en person dra ner dig så här. Du är en underbar människa glöm aldrig det.
Jag hoppas du får trevligt i kväll.

Älskar dig

Puss puss

2008-04-11 @ 13:02:43
URL: http://SQvist.blogg.se
Postat av: Anita das queen

Jag bryr mig om dig, sis :)
Och vet du, jag drömde om att vi flyttade in i en lägenhet i stiftelsen, du och jag. Och det enda vi bråkade om ibland var vem som skulle diska och tvätta. Du hade din säng i vardagsrummet, med en sån här avkiljare till soffan och det och jag hade heeela sovrummet för mig själv. Också hade vi tagit en tripp till IKEA och man märkte efter det vem som hade sin säng i vilket rum. Runt din säng var allt rosa, rosa, rosa och i mitt rum där var allt snyggt i en blandning av svart och vitt. Haha :p

2008-04-14 @ 09:02:53
URL: http://anitaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0