Helgen

Ja i Fredags så va det fest på bygdegården.
För festade hos Anneli medans alla andra i min ålder va hemma hos mig.
Mamma vart fullare än fullast men det va kul.
Anneli blev oxå rätt full.
Jocke med. (som vanligt)
Och Sandra hon va nyktrast och yngst det ni..:D
Men kul va det.

Igår bar det av till Brunflo och åt pizza med familjen.
Sen gick jag ner till Jennie.
Spelade Buzz med henne Simone och hennes kusin therese.
Skoj va det. Jag vann ju..:)
Sen så åkte jag hem med Fredrik och Våffan.
inte igår man såg dom precis..

Ikväll blir det dans, hoppas jag.
Måste få röra lite på min och få mig ett gott skratt.
som man oftast får när man har Andreas som danslärare.
En gummiman är vad han är. så jävla kul att se på.
Jag kommer iaf att vara så jävla andfådd eftersom jag har nån jävla förkylning som inte vill släppa.
Men jag ska göra så gott jag kan.

Kan man Hata någon utan anledning?

Bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0