Kan man hata någon utan anledning?

Ja min mobil har pajjat.
Jag känner mig jätte naken utan en mobil.
Men men jag överlever nog.
men är det nån som vill låna ut en till stackars Sandra så är det så välkommet så.

Ja du bevisar ju verkligen att du inte är värd mig.
Jag är värd nått mycket bättre..
Från att tycka att jag är omogen patetisk och jobbig till att du hatar mig.
Ja det värmer verkligen att höra..
fattar bara inte att du är så jävla feg att du inte vågar berätta det direkt till mig.
Utan du skriver det här. som en jävla kommentar. men mår du bättre av det så.
Men du ska vara så jävla tuff annars och slås och hålla på att vara uppkäftig men du kan inte säga en sån sak direkt till en person. det förundrar mig.
Vad du än säger så kommer du alltid finnas inom mig.
Hur mycket du än inte vill det.
Men du va min första och det sitter djupt.

Tack för mig för denna gång.
bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0