Konstigt

Ja det är konstigt hur allting förändras bara så där.
Jag fattar inte vad jag har gjort mot dig som gör att du tycker som du gör om mig.
Men eftersom du inte kan svara på varför du tycker som du tycker så tycker faktiskt jag att du är omogen.
Säger jag vad jag tycker till nån så kan jag iaf förklara det för den personen.
Är man så jävla feg att man inte vågar förklara så behöver man inte ens säga nånting från början.
Det tycker iaf jag. Men sen så har ju du alltid tyckt olikt mig sen första dagen vi träffades så, varför inte nu.

Idag ska jag och Monika åka in till stan och kolla på när Mamma jobbar på Domus.
Monika ska på AF oxå. så därför ska vi in till stan från första början.
Handla lite till maten vi ska äta ikväll.. Tacos..:)

Kanske blir lite kläder att handla oxå. Man får se..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nicklas Sundh

Varför ska du ha en anleding?
Räcker med att du förstår att jag hatar dig å tycker du e störd!
Eller går det inte in i din trånga skalle?

2008-04-04 @ 15:22:12
Postat av: Monika

Jaha! Det var ju ett moget o eftertänksamt svar av dig... Vem är det som är omogen nu? Jag tycker iof du har behandlat sassa som skit från början så jag är glad du visar ditt rätta ansikte så hon kan släppa dig för du är inte värd en vän som henne.

Tack för ordet.

2008-04-05 @ 21:34:28
URL: http://SQvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0