Love

Jag har kommit fram till en sak.
och det är att en tönt som du inte ska få sätta sig på mig.
Jag må va omogen patetisk och störd.
Du må hata mig för nått jag inte vet vad.
Men jag är stolt över den jag är.
Jag har vänner som bryr mig om mig för den jag är.
Jag behöver inte ändra nånting för att jag ska duga för dom.
Så duger jag inte för dig så är det din förlust inte min.
Jag har bättre vänner än dig!
Som jag kan vara stolt över att ha.
Och även om jag inte skulle ha några vänner för att dom inte tyckte om mig för den jag va.
Så skulle det inte göra mig något.
Jag är den jag är ingen annan duger det inte så bye till er.

Det va allt för mig den här gången

image19

Kommentarer
Postat av: Monika

Helt rätt gumman. Du är tokbra som du är.

Puss puss

2008-04-14 @ 14:48:43
URL: http://SQvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0