Pain

Va tvungen att åka hem tidigare från skolan idag.
Hade så jävla ont i magen så jag kunde inte konsentrera mig.
Vet inte hur länge sen det va jag hade så här ont.
Men det börjar redan bli bättre iaf.
Inte lika ont längre.
Igår fick jag äntligen leka med min älskade Jeanette igen.
Och det som gladde mig mest va att hon sa att hon inte hade haft så här kul på hela det här året som nu.
Är så glad av att fått träffa henne igen.
Synd att hon stannar en så kort stund annars hade hon kanske haft mer tid att leka.
Men nu måste hon ju träffa alla hon hinner med.
Vilket jag förstår.
Är glad att jag hann träffa henne en gång hittills iaf.
Ikväll blir det UG.
Som förövrigt kommer att stäng.
Hade möte igår. det kom en förälder som va Jörgen så han räknas inte riktigt.
Vi som hade hoppats på att det skulle komma några som skulle vara beredda på att ta över.
Jag tänker inte driva allt ensamen.
Jaja men den här byn är ju så jävla seg så dom kommer väl när det redan är stängt.

Tack för mig för denna gång

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0