Tönt

Jag må vara en omogen patetiskt och jobbig sak.
Men det är svårt att veta vad man gör för fel när det inte är nån som berättar det för mig.
Hur ska man kunna ändra på sig när man inte vet vad man gör för fel.
Och undrar vem det är som är omogen som inte ens kan säga vad du tycker.
Ja nu va jag jobbig igen. Och jag lipar säkert igen oxå enligt din teori. Forget it! Inte en gång till.
Säger jag vad jag tycker om nån så har jag en förklaring till det och säger inte bara att jag inte orkar förklara.
Hur fan orkar man säga vad man tycker då?
Ja många funderingar finns det.
Men jag har ju iaf kommit underfund med en sak, Du vill inte vara kompis med mig.
Så svårt borde det inte vara att bara säga det rakt ut.

Ja förövrigt så har jag blivit sjuk.
Förkyld så inåt helvete.
Har ont i hela kroppen och det värker i alla leder.
Feber och sorig och ont i halsen kan det bli bättre.
Kan ju inte gå på praktiken så här så jag stannade hemma hos Monika i soffan idag och hoppas jag kan gå dit igen på lördag. Måste ju visa sig på sin bästa sida nu sista dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0