What?!

Imorrn då är det avslutning på dansen.
Helvete vad det har gått fort. Vill inte att det ska vara slut redan.

Vad händer på sista april då?
Ja det lär ju bli att jag sitter här hemma i Tandsbyn.
Och det lär ju sluta på brandstationen som det gjorde förra året.
Men det här året har jag ingen pojkvän som dom kan supa ner.
Haha. det va kul det. tills vi skulle gå hem.
Ja det ska ju vara afterbrasa på puben på bygdegården så man lär ju vara där en sväng oxå.
Men det lär ju bli en rätt lugn kväll iaf, eftersom jag ska jobba den 1 Maj.
Men kul ska jag ha vilket som. Så det så.

Why do I feel lika a fool when I don´t have done anything wrong!?

image22

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Klart vi ska ha kul :)

2008-04-27 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0