Badrum

Dom ska börja renovera mitt badrum imorgon.
Det ska ta ca 6-7veckor.
Jag ska alltså vara utan dusch och riktig toalett i över en månad.
Jag kommer gå hem och duscha och bajs.
Dom ska ha nån tillfällig dusch och toalett nere i mitten porten.
Men ofta jag skulle vilja gå dit där alla i hela huset ska skita och duscha.
Nej du då går jag dom 200 meterna det är hem.
Dom började iaf med badrumsrenovering hos grannen på övervåning imorse så Sandra va uppe 08.30.
Ja det va omöjligt att sova när dom väsnades som dom gjorde och gick värsta tunga stegen i trappuppgången som inte är världens mest ljudisolerade trappuppgång. Ja och nu måste jag städa hemma på min toalett och ta bort alla lösa grejor och kanske ta bort kaninplupparna som Ester har lagt under badkaret.
Diska måste jag oxå göra idag för dom stänger av vattnet imorrn mellan 7 eller 8 till 15. inte för att jag är hemma då men då har jag det iaf gjort. och duscha ska jag oxå göra för om dom stänger av vattnet så lär det ju ta ännnu mer tid att få varmvatten. och Städa ska jag göra.
Skulle egentligen ha gjort det i helgen men då va jag sjuk och hade ingen ork för det.
Och eftersom jag va sjuk så blev det inget Great Lake Run för min del heller.
Men det verkar inte ha varit någon större förlust av vad jag har hört om stämningen i bilen.
Men det hade tydligen startat över 130 bilar och det blir ett gäng människor eftersom det inte är så många som åker själv i bilen. Undrar om Petra har lust att hjälpa mig med städningen hemma idag hon har ju varit så hjälpsam på sista tiden och kanske är det ännu mer nu när jag inte är helt 100 från mitt "normala" jag.
Tack och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Skulle vara roligt om du ville lägga upp några bilder på lägenheten? :-)

2008-08-11 @ 17:12:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0