...

Fick mig en micro i måndags iaf.
Min efterlängtade micro. så nu kan jag tina köttfärs.
Jennie blev oxå glad hon skulle köpa panpizza och komma och värma det hemma hos mig i min micro.
fick mig oxå några fler kökshandukar brökorgar och lite annat smått och gott. nyttiga bra att ha grejor.
Fan dom har gjort nått mysko hemma hos mig nu. dom har satt upp en platta i taket i hallen och stöttar om den med hjälp av två pinnar på varsin sida om dörren. Jag tror dom har borrat håll i mitt hall tak och har satt upp det där so en provisorisk lösning så jag inte ska se vad dom har gjort. Men det kan ju vara kul att ha ett hål upp till grannen oxå. tror han ser rätt bra ut faktiskt..:)
Jag vill att dom ska bli klar med mitt badrum NU gärna nyss.. jag tror fan inte dom har gjort nått på mitt badrum den senaste veckan. Ingen toa eller nått även fast dom skulle sätt in toan, utan att skruva fast den och man skulle få spola med en hink, men inte ens det har dom gjort.
Ikväll ska anita linda och daniel sitta hemma hos mig och dricka rosa pantern. och som tack så får jag städat och diskat. Ja tack säger jag högt till diskningen. eftersom jag har bävat mig för den typ hur läge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0