...

Kvällen igår va en kul kväll.
Hade inte förväntat mig något annat heller.
Försökte mig på ett glas vin som jag drack upp, men sen så fick jag sota för det med ännu med ont i magen än vad jag redan hade. Så jag fortsatte med att dricka vatten.
Synd att det va vissa som inte kan sköta sig med spriten.
Men det va ju ingen av oss som va bjudna som inte skötte oss.
Jennie Patrik och Martin kom förbi en sväng så vi värmde varann och sedan gick vi hem till mig och spelade lite Buzz och sen gick jag Jennie och Patrik till Simone och Mattias och tittade på film.
Det va en trevlig kväll överhuvud taget. som slutade relativt tidigt.
Men det gör inget huvudsaken är att man har trevligt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grattis Monika på födelsedagen!:D
Tack för kaffe, tårta och allt annat gott..:)

Nu skrev jag det inte.:)

Kommentarer
Postat av: Monika

Tokfia!!!!! :)

2008-08-25 @ 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0