Hipp hipp hurra!

Idag är det min dag!
21 är av mitt liv har gått förbi bara så där.
varför ska det gå så jävla fort.
tycker det va nyss man fyllde 10 och man va så glad att man skulle få ha ett stort kalas men många kompisar.
Inte för att jag hade många kompisar då men jag tyckte ju det va kul ändå.
Och när man fyllde 13 då farmor begravdes. det är alltså 8 år sen nu.
Känns ungefär som igår.
Älskar dig Farmor.
Tiden går huskut fort. för fort.
känns som om det va nyss man satt i mammas knä så fort nånting va fel.
men nu är man kanske lite stor för det. men mamma blir fortfarande glad om man sätter sig där.
Ja 21 år är förbi. När min mamma va 21 så gick hon med mig i magen. känns som om man ligger lite efter där.
Men man måste ju skaffa sig nån att ha barn med först.

Kommentarer
Postat av: åsa

Grattis!! ;D

2008-08-18 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0