Jeanette

Ja helgen har spenderats med Jeanette och Niklas för det mesta.
Lagade mat till dom i fredags köttfärssås och spagetti. gott va det.
sen åkte vi in till yran, jag som inte skulle gå på yran. Jag är en svag människa.
Igår satt vi i stugan med mamma och drack det av oxå mysigt. och idag åker Jeanette och Niklas hem.
Men jag har hunnit stilla mitt beroende efter henne lite iaf. och det tackar jag för. det är synd att man inte är rikare så amn kan åka ner till henne. Jag måste ju nästan åka ner inna liseberg stänger så jag får stilla mitt karusell beroende oxå. hann ju inte med några karuseller i fredags.
Ikväll ska jag jobba. imorrn ska jag läsa klart den där förbannade boken och lägga oriflamebeställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0