LOL

Jag har fått önskemål att lägga upp lite bilder på mitt hem.
Jag har några på Http://SQvist.bilddagboken.se men då är det inte riktigt klart.
Men jag ska ta några kort det är fler som vill se än Marielle.:)

Sitter hemma hos mamma och pappa nu ska renskriva mitt arbete om Epilepsi.
På måndag fyller man år oxå.

Man börjar bli bra nog gammal nu.
nej då känner mig inte så gammal och man är ju inte äldre än vad man gör sig.
Ska iaf min 21:a födelsedag hemma hos mamma och pappa eftersom jag itne har något badrum och ett badkar och badrumsskåp i köket och en toastol och handfat i hallen. och inget vatten mellan 7 och 15 på veckodagarna.
Så alla som vill komma och gratta mig får så snällt komma hem till mamma och pappa.
Annars så ahr det inte hänt så mycket.
Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du börjar bli riktigt gammal =)

2008-08-16 @ 23:43:38
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0