Löning

Imorrn är det dax för löning!
Och det har fan varit värt att jobba varenda natt (iaf som det känns) och sovit hela dagarna och typ missat varje soldag som har funnits den här sommaren.
För imorgon så trillar det in bara så där 17000kr okey dra bort 4kr så får ni det exakta beloppet.
Det känns så jävla bra att jag bara har lust att skrika av förtjusning!
Så det har lätt varit värt att jobba så mycket som jag har gjort. och om jag ska va riktigt ärlig så känns det inte som om jag har jobbat så mycket heller. men som sagt helt okey lön.

Annars så har jag påbörjat min praktik på ortopeden nu och det verkar vara bra. har mest gått och tittat idag och kollat hur man ska göra och så. Känns att man bort på bonvischan såna här gånger ska egentligen börja kvart i sju men det går inte eftersom bussen går härifrån fem över sju. Ska se om jag kan snatta en cykel av nån och kanske cykla upp till vägen och ta en buss därifrån. måste titta buss tiderna.



Jeanette jag vill att du kommer hem! Föralltid!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hallååååå du har ju min cykel juuuuh :P

2008-08-27 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0