22 december

Två dagar kvar till jul. Och inte den minsta julkänslan har jag.
Jag ska jobba hela julhelgen och tjäna skit mycket pengar!
Imorrn ska jag åka in till stan med Camilla och Simone och kolla om jag hittar nå julklappar till mina nära och kära.
Får ju en rätt skaplig lön den här månaden iaf.
Nu sitter jag hemma med Simone, hon ska sova här inatt. Mattias är inte hemma så då ska jag beskydda henne mot allt ont som finns här i Tandsbyn.
Är fortfarande förkyld. Men är på bättringsvägen. Äntligen, har varit förkyld i en vecka nu, och det är inte kul kan jag lova.
Ja annars så har det inte hänt så mycket för min del.
Imorrn kommer även Janeth hem. ÄNTLIGEN!!! så som jag har längtat.
Imorrn ska vi även sitta hos dom på 4:an och mysa lite med julpysel och lite starkare grejor. Simone ska så klart vara med och Jeanette med nu när hon är hemma.:)
På nyår lutar det mot att vara på BS och äta middag och dricka lite gotta. Men vi får se hur det blir på den fronten det kan ju hinna ändra sig många gånger än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0