Fredag är det fest.

Kom och tänka på den gamla reklamen om kyckling. Jag kan den låten utantill.
Ikväll är det iaf sexparty hos störstalillasyster. Jag hoppas att det blir en trevlig kväll. Dom andra ska tydligen ut på news sen efteråt men det blir inget för mig på den fronten är alldeles för fattig för att gå ut och slösa mer pengar som jag inte har. Om det är nån som bjuder så kan jag följa med men det händr inte så.
Annars i veckan har det inte hänt så mycket, jag har jobbat. i tisdags va jag ledig och då va jag och hälsade på Bettina och Alexandra. Vi fikade lite va upp på affären, tänkte gå och hälsa på Monika men hon va som vanligt inte hemma när jag för engångs skull är i brunflo. Så vi gick hem till Bettina igen.
Jag kommer nog få en bra lön i Januari, då ska jag köpa mig en ny soffa som jag har suktat efter länge, kanske till och med köper den nu i december får se hur mycket lön man får då. sen så vill jag köpa en ny telefon oxå, och en ny tv. men det kan ju lika gärna vänta. Vi får se hur det blir.  Men önska sig kan man ju.
Är ledig imorrn oxå. Och då fyller Jonas år. 12år, fan va tiden går fort. tyckte nyss att dom flyttade in och jonas va jätte liten.
På söndag fyller min kära far år. han blir 47år. han fyller snart 50. och det har han ångest för. haha.

Kommentarer
Postat av: åsa

Tack för gårdagen! :D

2008-12-13 @ 22:21:25
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0