Helgen

Den har varit den roligaste på länge.
I fredags va det som sagt bowling.
Igår (lördag) vart det inte så mycket annat än att vi satt på brandsationen.
Fattar inte att man kan ha så kul på bara 4 personer. Vi satt och pratade sex mest hela dagen.
Haha Chatrine verkade vara skapligt less på det efter några timmar men det stoppade inte oss andra.
Det är konstigt att när man verkligen försöker sluta prata om ett ämne så vad man än pratar om så kommer man in på det iaf. Inte för att sex är tråkigt att prata om men ändå.
Idag så har jag oxå varit på branstationen, har oxå varit hos Linda binda och druckit kaffe med Chatrine. och även idag så har vi pratat mycket om sex. Kanske är vi sextokiga, men vad gör det om hundra år. kul har vi iaf. Har även varit hemma hos mamma och pappa och städat åt min lilla Ester, undrar när hon ska flytta hem igen då. Kom nyss hem från Fredrik och Anna. vi satt och pratade lite strunt tills jag blev trött och skulle gå hem och lägga mig. men nu är jag pigg igen.
Imorrn blir det jobba av. 7-14 ser inte direkt fram emot det eftersom det är vinterkräksjuka igen. men men man måste ju för att få pengar.
Jeanette fyllde även år i helgen oxå närmare bestämmt i lördag. Grattis till henne. hade varit kul att åka ner men har man lite pengar så funkar inte det. fan va pengar styr livet.
Imorrn fyller även Bettina år Grattis till henne oxå. får se om man pallrar sitt feta arsele till brunflo och grattar henne.
Jaja nu ska jag försöka sova lite.

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Haha jo men jag kunde ju inte skriva att det va Kickens favoritämne ju.

Haha fortsätt såhär Sandra, det blir helt fantastiskt underbart! Kyss

2008-12-08 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0