Jobb, jobb, jobb.

Ja just nu känns det som om man bor på jobbet.
Jobbade 13-21.30 igår, va hem och sov sen upp 6 för att jobba 7-16. Höll på att försöka få in nån till natten inatt men fick inte tag på nån. så nu ska jag jobba natt inatt oxå. Blir ju iaf fina pengar. tur att man är ledig i helgen så man kan vila upp sig lite.
Ligger i sängen och väntar på att söt Monika ska ringa, jag har ju köpt en längre nätverkskabel så nu kan jag sitter överallt i min lägenhet. tur att man har en liten.
Imorrn så kommer Monika och Chatrine hit och ska äta middag. sen ska jag och chatrine in och bowla.
Vi ska försöka smöra in oss hos killarna så vi kan gå in på krogen sen oxå. man vet ju aldrig.
Nej nu ska jag vila lite sen upp och jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0