Måndag

Låter inte som en bra dag eftersom man alltid brukar vara på lite sämre humör just den dagen!
Inte för att jag är på dåligt humör så ofta men jag brukar inte ligga på topp på måndagar.
Fick nämligen ett sms av en viss person idag, där det stog att han bad om ursäkt för hur han hade betett sig.
Jag blev väldans glad för det smset faktiskt. Har föreställt mig dagen du skulle säga det till mig i huvudet jag vet inte hur många ggr. och jag har inte föreställt mig att jag skulle bli så glad som jag blev. Det kändes helt enkelt nästan underbart inte helt underbart men näst in till. Låter kanske fel men det va helt okey.:)
Jobbade 7-14 idag en helt okey lång tur. Tog mig inte hem förän klockan 16 men det viktiga är ju att man tar sig till jobbet i tid tycker jag. Åkte iaf med Chatrine och hämtade upp Saga på dagis, medans Chatrine sprang in och hämtade Saga så sprang jag upp till Bettina och sa grattis en snabb sväng. Hon blev lite förvånad att det va jag som knackade på dörren men hon blev iaf glad och det är det som räknas.:)
Ska åka och hälsa på henne imorrn en sväng.
När Chatrine hade hämtat klart Saga så åkte vi vidare hem till mig och åt middag, sen va vi ute en sväng och gick. Saga va jätte farsinerad(vet inte riktigt hur det stavas) av traktorn som höll på att skotta. Sen gick vi hem igen och kollade på Svanprinsessan jag blir fan aldrig less på den filmen. Kan typ alla repliker och sånger utan till (det vet alla som har tittat på den med mig nångång) me jag lessnar fortfarande inte. Johan och Kicken har lovat mig att titta på den med mig idag men dom bangade. fegisarna dom hade tydligen vädgit mycket att göra precis idag. men nu har iaf Johan lovat att titta på den på torsdag. Och det ska jag och Chatrine se till att han håller.

Sen har jag ett litet klagomål:
Varför kan jag inte skriva nånting här om "fel" person/er utan att det ska bli nå skit av det.
Jag tycker ni ska lägga ner du allihopa. annars lägger jag ner det här.
Vill inte att några av mina vänner ska få en massa skit för att jag skriver vad jag och mina vänner gör och fel personer läser det. Ta och väx upp nu och sätt inte mig i skiten
.

Kommentarer
Postat av: kenny

ja visst e de jobbigt, allt jag gör skvallras ju direkt till C så jag vet hur de känns =)

2008-12-09 @ 16:26:26
Postat av: kenny

Ja duktig e bara förnamnet nu ;P haha

2008-12-09 @ 16:30:50
URL: http://mrnorrland.blogg.se/
Postat av: M

?????

2008-12-09 @ 21:51:49
Postat av: kenny rogers

vi kan inte bete oss, vi kommer aldrig bete oss, vi e som vi e =) thats life haha

2008-12-10 @ 15:14:20
Postat av: Marielle

Ny kluring på bloggen! Just as you know ;-)

2008-12-11 @ 17:07:51
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0