Tisdag

Nu va det ett tag sen jag skrev.
Har inte hänt så mycket.
I måndags låg jag och va vinterkräksjuk vilket betyder att jag va tvungen att vara isolerad i 72 timmar.
Inte det roligaste man kan vara om man känner sig pigg och kry igen redan andra dagen.
Simone va iaf här och gjorde mina dagar lite roligare. Men hon fick göra det på egen risk, jag tvingade henne inte.
Jennie va hit förra veckan oxå med Bina, Bina och Doris kommer inte överens så bra specielt inte om Amy är i närheten.
I Torsdag så va jag och Simone och skällde ut halva stan som det kändes. Först ÖSB på alla fel det va i Simone och Mattias lgh, sen klagade jag lite på ett fel i min lgh och frågade när jag skulle få min hyresreducering. Sen va vi ner på telia och skällde på dom eller Simone, men det va fel så då gick vi på expert och fortsatte där. men vi fick inget för det heller. Vidare på AF och gnällde lite. Ja sen vidare på länsstyrelsen men då had eju dom så klart luchstängt, ja köpte lite penor åt mamma och åkte med dom till henne på willys, då kom vi så precis så hon skulle ha lunch så vi fickade med henne på kupan. Berättade då för min mamma att jag och simone hade suttit och gjort julkort från åtta till halv tre på natten på tisdagen, då kom det en tjej och satte sig med oss, och hon frågade om inte jag skulle vilja göra tio julkort till henne för betalning. så nu ska jag göra julkort åt annat folk än mig själv oxå. Jaja jag tycker ju att det är kul.
Ja men iaf sen när vi hade fikat klart med mamma åkte jag och simone vidare på lärcentrum och pratade lite om utbildning till simone, sen åkte vi tillbaka till länstyrelsen och skällde på dom. Och SANDRA QVIST hade rätt. så jag ska ut och köra som bara fan den här veckan. Ja och dom som inte hängde med nu jag har fått tillbaka mitt körkortstillstånd som länsstyrelsen avvisade mig i juli. så nu jävlarns här ska det köras. Ja i helgen då så vart det lite fest i fredags, Sandra gjorde bort sig men det är ju inte nått ovanligt. I lördags va det ljusparty hos kattis, men jag hade inte råd att handla nånting eftersom jag är så jävla fattig.
I söndags va det avslutning på linedancen. Igår va jag till brunflo och hälsade på Bettina och Alexandra och Stefan. Tänkte hälsa på Monika oxå men hon fastnade hos magnus och emma, så hon kanske kommer hit idag istället och lika glad är jag för det. Amy är här nu oxå jag är hundvakt, hon har precis slutat gnällt efter att Simone gick härifrån klockan tio i tio. Men hon är väl orolig för matte och husse så jag kan inte klandra henne.
Näe nu ska jag ta och resa mig ur sängen och äta lite frukost.
Kanske ska ta tag i disken som väntar på mig i köket och kläderna som väntar på att bli inhängda i garderoben igen istället för att ligga i soffan och skräpa. jaja vi får se hur dagen ger sig.None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0