Underbara systrar

Det är vad jag har. Iaf just nu.
Anita sov här inatt efter en kväll på brandstationen.
Lämnade nyckeln till henne eftersom jag började jobba klockan 13 och då hade hon inte klivit ur soffan än.
När jag kom hem för bara en liten stund sen lite irriterad över att man måste hämte nyckeln hemma hos mamma och pappa. (trodde att mamma skulle stå utanför och vänta på att få lämna över den) öppnar dörren in till lägenheten och möts av att skorna står prydligt i hallen. tittar in i köket där har dom  plockat ihop på bordet, dom har även diskat och bytt till julgardiner. I vardagsrummet har dom oxå plockat ihop och fixat. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Har verkligen inte haft ork att göra allt det där själv.
 Tack Anita och Petra för det.<3

Ibland är det underbart med syskon.

Grattis Pappa på 47årsdagen oxå.

Imorrn ska jag oxå jobba. sen är jag förhoppnings vis lite ledig igen. men det vet man ju aldrig.
När nu ska jag ta och krypa ner så man inte är så trött imorrn.

Kommentarer
Postat av: Kenny

jasså, passa mig för vadå ? :/

2008-12-16 @ 09:00:07
URL: http://mrnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0