3 Dagar

Endast 3 dagar om det blir så nu.
Fattar inte hur jag ska hinna betala Juli hyran innan Måndag när jag inte ens har fått en jävla hyresavi.
Skulle tydligen inte få nycklarna om jag inte har betalt Juli hyran innan den 16.
Fattar inte, Juli hyran ska vara betald innan den sista och det kommer den bli och jag skulle betala hyran till dom som bodde där innan halva iaf. och ha kvitto på det. emn tydligen inte nu längre. Blir så jävla less. ska det va så svårt att få ett par jävla nycklas så jag får flytta nångång och få mitt egna place.
Hoppas iaf att jag får dom på måndag annars ska jag sno dom där jävla nycklarna och skrika huvudena av dom jävlarna.
Tydligen så ska kanske Mattias och Simone och flytta till Tandsbyn. Och kanske Patrik med. Trevligt värre.
Då blir jag inte så ensamen här iaf. Tackar för det.
Nej nu ska jag ta och plugga lite sen ska jag vila ska jobba i natt och imorrn natt.
Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Monika

det är standard att man måste betala hyran innan man får nycklarna gumman, det har östersundsbostäder alltid haft.



Men snart har du dom :)



Kram

2008-06-13 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0