...

Sitter på skolan för tillfället.
Ska ha kursstart i vårdpedagogik nu klockan 1.
Sen när jag kommer hem så ska jag och resterande av UGledarna plocka ut det sista från UGlokalen.
Eftersom det är fotbollsfest i helgen och då skulle dom använda den lokalen.
Igår så va jag i lägenheten och målade taket. sen när jag nästan va klar så rasade en del av taket ner.
Det låter värre än va det är kan jag ju säga men det är så jävla typiskt. så nu måste jag spackla lite till och måla igen.
sen till veckan så blir det till att tapetsera.
Längtar tills den 1 då jag får flytta in i mitt egna place.
Det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Anna



Är du trött på din design? Ta chansen att vinna en ny idag. :) Finns att se på bloggen.

2008-06-23 @ 12:59:40
URL: http://vinnenbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0