Jiho

Ja nu är flytten i full gång.
om bara mamma kunde vara hemma istället för att vara söderut och flänga.
Då hade vi kunnat börja tapetsera nu.
Kattis, Camilla, Sofia och Sandra N hjälpte till lite idag. Alltid trevligt med lite hjälp.
Kattis hjälpte mig även att packa lite till uppe på mitt rum.
Det tackar jag ännu mer för. är svårast att börja för man vet inte riktigt vart man ska börja.
Men nu är det inte så mycket kvar som ska flyttas.
Mest dom större grejorna som säng, bokhylla, soffa och köksmöbler.
Ska bli skönt att äntligen få något eget.
Få göra som jag vill, komma hem när jag vill, äta det jag vill, ha mina saker och kläder ifred.
Finns många fördelar med att flytta själv.

Följde med Bettina till barnmorskan idag och fick höra Tjejens hjärtljud.
Så himla gulligt. Vill oxå ha en liten i magen. men man kanske ska skaffa sig nån att ha barn med först.

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Jaa, okej :)

2008-06-17 @ 23:04:37
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0