Jysk

Har varit på Jysk idag och handlat lite nödvändigheter till lägenheten.
Sängram, sängbord, tv-bord, bäddmaddrass och en massa annat smått nödvändigt tjoffs.
Men innan jag kom iväg dit så jobbade jag natt inatt. kom hem vid 8. somnade rätt snabbt.
vaknade kvart över 11 att det ringde på hemtelefonen och det ville fan aldrig sluta låg och försökte ignorera det men det gick inte så jätte bra. sen när det väl slutade så började det om nästan på engågn så det va ju bara att pallra sig ur sängen och gå ner och svara. då är det Chatrine fan som inte ger upp och slutar ringa bara för att hon ska få tag på anita. jaja skit samma va ju bara att kliva upp då för det gick inte att somna om och sen så skulle camilla ändå komma och väcka mig klockan 12. Sen åkte vi på Jysk, systemet, coop och sibylla och köpte mjuklass.
Nu sitter jag här och bara väntar på att mamma och Jocke ska komma hem så att dom kan fortsätta tapetsera så jag kan börja montera alla mina grejor nångång. Fast camilla måste bona mitt golv först som hon har lovat. Men det går ju snabbt. Ska väl se om det finns nån mat så man kan äta lite.
Tapeterna är iaf mycket finare uppe på väggarna än dom va på bara rullen.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja, det tycker jag att du ska göra. Det kostar 80 för vuxna, 50 för pensionärer, 40 för skolungdommar. Men du går ju i skola så du får betala 40kr.

2008-06-27 @ 19:22:35
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0