--

Ibland undrar man varför man finns.
Känns som om man inte bringar nån lycka till nån.
Man blir klagad på så fort man visar sig.
Tar nån mina kläder så är det mitt fel.

Det är så lungt när man inte är hemma.
Förlåt att mamma och pappa knullade så jag blev till då för i helvete!
Det är inte mitt fel.
Förlåt att jag köpte PS2 så ni är tvungen att vara på mitt rum och stöka till utan att plocka bort efter er.
Förlåt att jag inte är hemma på 4 dagar och ni är tvungen att gå in och kolla om jag har kvar några kläder så ni kan ta dom utan att fråga.
Förlåt för i helvete att jag finns och att ni inte vet vad respektera är!


image18

Kommentarer
Postat av: ANITA

du är så jävla löjlig sandra.

2008-03-22 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0