Brunflo

Sitter hos Monika och väntar på att hon ska komma hem från jobbet.
Då ska vi laga mat.
Fan jag måste ha benikemask eller nånting. Jag är hungrig hela tiden. nästan iaf.

Trodde faktiskt att du skulle höra av dig den här gången.
Börjar funder på om du verkligen vill vara kompis med mig.
Du hör aldrig av dig till mig. det är alltid jag som hör av mig.
Nu är det din tur att visa framfötterna och visa om du vill vara min kompis eller inte.
Jag orkar inte heller ringa runt till mina vänner hela tiden.
Så som du säger att du inte orkar göra så fort du kommer hem.

Förövrigt så börjar jag kl 15 idag.
Det är lite udda tider måste jag säga.
Men det måste väl vara så antar jag.
Men kul är det iaf.

Thats all for me for now

Kommentarer
Postat av: Kan du nog lista ut själv

För det första, du hör inte av dig mer än på msn typ en gång var tredje månad.
För det andra, du bor för fan i östersund å kan träffa dina vänner när du känner för de.
Det kan inte jag.
För det tredje, väx upp å sluta grina.

2008-03-26 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0