fuck you!

Varför ska folk snacka skit om folk dom inte ens känner.
Jag känner inte dig och du känner inte mig så hur i helvete kan du sitta och säga att jag är helt dum i huvudet och det är så synd om Petra som är syster med mig och Anita. Du känner inte Anita heller. Ja jag va jätte seriös när jag sa till Kenny att han slår Saga. Ooo Ja vad seriös jag va då.. inte.. Du kan lägga ner min del i det här för jag har inget med det att göra. Jag tror bara ni försöker vända så många som ni kan mot den andre. men jag är inte med på det. lös det här själva. bara mellan er två.

Inte har jag fått någon praktik plats än heller.
Så jävla typiskt att nått sånt här ska hända mig.
När en sak skiter sig i mitt liv så skiter sig allt annat oxå.
så jävla less på mitt liv just nu.
Magen blir värre och värre.

Grattis Anita på din 19årsdag



och



Grattis Sofia på din 20årsdag.

Konstigt att man blir en extra mamma när så fort mamma är borta så får jag ta över hennes sysslor.
Visst kaninerna är en sak. Dom är endå bara mina och mammas. Men Doris tillhör hela familjen.
Men endå är det som en oskriven regel att så fort mamma är borta ska jag gå ut med henne.
Frågade pappa om det igår det enda svaret jag fick va att det inte va nån som orkade. men va fan tänk om inte jag heller orkar då? näe men det är ju skit samma.. Och jag får inte vara ute hur länge som helst heller..
Hej! Jag heter Sandra och Jag är 20 år!!! inte 7år
Aja nu är det slut klagat.

Livet är fint allt går skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0