Längtan

Nu längtar jag nå så kopiöst till sommarn.
Alla sena kvällar, Kurragömma, stugan, grillningen, alla fester, min födelsedag,
Bada, alla hyss, mina och jennies monigs ryck, Att Jeanette ska komma hem,
Ja jag längtar till allt som hör sommarn till förutom: Getingar och Myggor.
Sommar nu!! JA TACK

Ja jag ska växa upp. men när jag känner för det.
duger det inte får det vara. jag ändrar mig inte för att nån vill det.
jag ändrar mig om jag vill det. så då va det sagt.
Och du ska ha klart för dig att jag inte lipar för dig igen. en gång inge mer.

Imorrn blir det middag hos ny grannen.
Hoppas på en trevlig kväll.
Måste nog ta och pallra mig in till stan snart och köpa lite dricka.
Och en present. Kvällens tema skulle vara lek. Nån som har nått förslag?
Sms mig gärna då.:)

Jeanette det är dax att komma hem nu.
Jag saknar dig nå så kopiöst att det gör ont i mig.
Jag är inte samma person utan dig.
KOM HEM

Kommentarer
Postat av: Nicklas Sundh

hahah du är så patetisk.
Det är ju hemskt moget att skriva sånt där i bloggen.
Fast blogg kanske är till för att klaga å lipa över folk..
Och en sak till, du kanske ska ta och tänka efter på ditt beteende. Och sen varför du inte blir bjuden när det är nånting. Kan det finnas någon koppling?

2008-03-28 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0