Praktik

Ja då har jag äntligen fått en praktikplats, på kvartersmästarvägen.
Det är ett gruppboende med utvecklingsstörda/funktionshindrade.
Det kommer bli väldigt intressant eftersom jag inte har jobbat med nått sånt förut.
Bara på dagis och inom äldreomsorgen.
Va en väldigt rolig dag och en av killarna va jätte frågvisa.
men det va bara roligt. och det roligaste är att man inte ser på dom att dom är lite efterblivna eller vad man ska kalla det. Men än så länge är det lite svårt att säga hur det kommer bli.
Och redan idag så frågade dom om jag ville jobba där i sommar..
synd bara att jag går i skola hela sommarn.:(
Men nu har man iaf fått in en fot och det är ju en bra början.:)
Jag saknar min Jeanette tok mycket!



Och jag längtar oxå jätte mycket till sommarn.
Med körragömma och knäppa fester i stugan.
Sammanhållningen man får då. Grilla typ varje kväll.
Alla galna upptåg man kommer på. Och Great Lake Run. så jävla kul.
Även om jag har flyttat hemifrån då så kommer jag vara i stugan det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0