R.I.P

Jag blir så less på att det alltid är jag som ska höra av mig så fort det är nått.
Nu ska jag sluta med att ens höra av mig. Nu ska ni få höra av er till mig.
Det kommer väl märkas om ni tar åt er eller inte.
Men jag är jävligt less på det iaf.
Jag försöker hitta på nått men man blir dissad hela tiden.
Jag är ingen sån som finns där hela tiden även fast ni kanske tror det.
Men nu är det slut på det att ni ska tro vissa saker.
För nu är det så att om inte ni hör av er så hör inte jag heller av mig.
That´s all for me!

Min älskade Mad Max har dött inatt.

Min lilla slickepott. Vila i Frid!

Ska jobba ikväll, och imorrn.
Leverera lite Oriflame varor på jobbet oxå.

Thanks for this time!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men... varför dog han för?

2008-03-16 @ 09:15:03
Postat av: Mig själv.

Vi vet inte varför han dog. Hav va sjuk. men vi vet inte i vad.:(

2008-03-17 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0