2år

Det är för fan länge det, så länge sen va det jag gick på bal idag.
Fy fan vad tiden går fort. för fort.
Jag känner mig gammal.
Varför ska tiden gå så fort kan man inte få va liten igen och inte bry sig om nått.
sitta i mammas knä när man har ont och när man är ledsen.
Ingen som ställer en massa krav på en.
Väntar förövrigt fortfarande på svar på om jag får min lägenhet.
Hoppas verkligen det.
Jag och Bettina har gått och fantiserat i några affärer idag och då blev jag ännu mer sugen på att flytta.
Hoppas hoppas hoppas!
Kanske ska åka in och kolla på alla fina människor idag om man får någon skjuts men det låter som om anita ska in så då kanske man kan snika lite skjuts där då.

Citat av Mamma idag - "Kött fy fan ja"

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så jävla roligt när hon sa det, Monica. :-P "Kött fifan JA"

2008-05-23 @ 21:47:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0