Ett himla liv.

Ja det har jag varit och tittat på idag.
Hur kul som helst är glad att jag fick chansnen att titta på det.
Va meningen att vi som hade valt sjukvård som inriktning inte skulle få se den först men så hade dom biljetter över och då frågade läraren om det va nån annan som ville se Ett himla liv. och då slängde sig Sandra över en biljett.
Snacka om sköna människor. Dom bjuder verkligen på sig själva.
Så underbart. Rekomenderar varmt att gå och titta på dom.
Nicklas morbror va med oxå. och han va jätte rolig må jag säga.
Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Är ett jävla skit väder. Snö regn blåst och sol i vevor. verkar inte kunna bestämma sig hur det ska vara.
Hade halvdag på skolan men läraren va sjuk så det blev inte så mycket av lektion. Men men.
Funderade på att gå ut och gå idag men nu har jag ont i huvudet får se om det går över och om det slutar blåsa så ska jag gå ut. Kanske behöver lite kaffe sist jag hade sån här huvudvärk så blev det bättre när jag hade druckit kaffe. Kanske det blir det den här gången oxå. man kan ju hoppas.

Ibland känns livet så orättvist och meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0