Göteborg

Ja nu har jag kommit hem igen.
Skönt att komma bort bara en liten stund.
Hann iaf införskaffa mig lite nya kläder.
Blev två par linnen och ett par mjukisbyxor.
Okey faktiskt, hade kunnat handlat mer om jag hade haft mer pengar.
Träffade Jeanette och Niklas en sväng oxå, vilket va väldigt trevligt.
Niklas lärde mig lite knep hur man ska gör om man vill ha en ny telefon.:)
Det tackar jag för eftersom mina knappar på min mobil har spruckit igen.
Jävla runk telefon alltså.
Nu ska jag snart åka till skolan.
Lär ju gå runt som en zombi idag men det gör inget, jag är ju där iaf.
Hade hoppats på att få lite kaffe hos Kattis innan jag skulle åka men hon behagar inte svara så jag får väl klara mig utan kaffe då.
Ikväll är det UG. Får se vad man ska hitta på åt dom små ligisterna idag då.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0