Hej

Går dagen va väldigt roligt.
Även fast jag gick och la mig tio i tolv.
Men jag fick mig ju iaf nån cider och en öl.
Man måste ju ta sitt ansvar när man ska jobba dagen efter.
Ikväll ska jag packa lite tills imorrn när jag och Mamma ska åka till Hammarstrand
Skulle egntligen behövt plugga lite men jag orkar inte.
Det tar på krafterna att jobba.
Jag och Mamma ska sova i bilen från Fredag till Lördag.
Det kan ju bli väldans intressant ska försöka att inte slå ihjäl henne.
Inte med flit iaf.
På Tisdag kväll så bär det av till Göteborg en sväng.
Då ska jag hälsa lite på min Janeth.
Det är otroligt hur mycket man kan sakna en person.

Jag har tänkt på en sak.
Det verkar vara ett gäng som läser min blogg.
Kan inte alla vara snälla att skriva typ ett hej och namnet?
Jag är så nyfiken av mig.:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! :)

2008-05-01 @ 17:46:18
URL: http://badassbruce.blogg.se
Postat av: Jeanette

Detta är jag :D

2008-05-01 @ 21:23:33
Postat av: johanna

Hej :)

2008-05-01 @ 22:27:10
URL: http://roccol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0