Helgen

Ja i Fredags va det till att packa till Hammarstarnd göra lite tårtor till Kattis som fyllde 40år.
Gå upp till henne gratta henne innan vi åkte och satte upplite fina skyltar runtomkring i Tandsbyn.:)
Sen ner till Susanne och packade in ännu mer i bilen och sen iväg till stan och hämta lite grejor vi hade blivit sponsrade med. Så bilen va typ överfull innan vi kom iväg.
Sen till hammarstrand hämtade lite mer grejor. Sen åkte vi dit vi skulle vara bredvid granngården i hammarstrand.
Reste lite partytält ställde upp burar m.m, m.m.
Vi höll på ända tills det va så mörkt så man knappt såg nånting. Då grillade vi lite och sen vart det till att gå och lägga sig i bilen. obekvämt fuktigt och kallt. Ingen höjdare precis.
Ja efter några timmars sömn (inte alls för många) så va det bara till att kliva upp klockan 6 och fortsätta med det vi inte hade hunnit med dagen innan. och det skulle vara klart innan alla som skulle ställa ut kom dit vid 8.
Ja vi hann ju det till slut.
Sen när allt va slut skulel vi packa ihop allting igen och åka hem. åkte från hammarstrand vid halv 7.
När jag kom hem va det till att slänga sig i duschen och göra sig i ordning till att åka upp till Nälden.
Krull och Åsa skjutsade mig. dom är snälla dom. Han skjutsar mig även fast han fyller år. det är vänner det.
Hade inte så kul som jag hade hoppats men det dög ju iaf.
Kom hem och slocknade nog innan jag ens hade hamnat med huvudet på kudden.
Idag ska jag åka ner till Susanna och lämna lite grejor som vi tog åt henne och sen ska jag göra klart matrialet till min redovisning imorgon. Vill inte redovisa med jag måste ju.
Det va min helg i korta drag. späckad kan man ju säga att den har varit iaf.
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0