Helgen

Ja i fredags blev det inte så mycket gjort. Fastnade uppe hos Kattis och tittade på film och bakade tårta.
Sen blev det till att jobba 17-22.
Igår (lördag) så jobbade jag först 7-16 sen for man till Chatrine och firade Saga i efterskott.
Fick slänga i mig fikat eftersom Anita va så stressad.
Åkte till ica och handlade lite mat och Anita räddade tanterna på ica från en stackars liten näbbmus som dom va jätte rädda för. Jag stog bara och skrattade och tittade på eftersom jag hade nävarna fulla med matvaror.
Sen åkte jag hem gjorde iordning ett kort till Saga och duschade och gjrode mig i ordning till att åka tillbaka till Chatrine och grilla. En hel mysig kväll med Anita, Tobbe, Chatrine och Daniel.
Glömde tyvärr mitt kort. men men sånt händer.
Idag har jag jobbat 7-12 och ska jobba 16.30-21.30 en så kallad delad tur.
Men den här gången ska jag inte klaga det är storhelgsob och då blir det mycket pengar.
Nu har jag nyss varit ute och gått en promenad med Mamma, Camila, Doris och Nubbe.
Va skönt men det är synd att det blåser hade varit skönare utan blåsten.
Innan jag börjar jobba ska jag åka till Chatrine och äta tårta som jag inte hann igår och lämna kortet till Saga som jag glömde igår.
Sen när man kommer hem lär det nog bara bli till att krypa ner i sängen och sova.
Det va min helg i korthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0