Jaha

Nu är äntligen sommaren här känns det som.
Man håller typ på att svettas ihjäl så fort man kliver utanför dörren.
Kommer att få fri tillgång till lägenheten från den 16:de.
Det är snart det om typ 2 och en halv vecka.
Och jag handlar någonting varje dag jag är på stan till min nya lya.
Jag flyttar inte in förän den 1 juli eftersom jag inte har någon ström förän då.
Men men det går fort det med.

Har haft lite avstämmningar idag.
Så nu har jag bara 5 uppgifter kvar i medicinskgrundkurs.
Var av 3 är avstämningsuppgifter och 2 inlämningsuppgifter.
Skönt som fan kommer det bli när det är klart.

Jaja det va allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I tandsbyn?? hehe.. flytt till stan istället, där händer de grejor :P

2008-05-30 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0