Redovisning

Ja det ska jag ha idag.
Hatar redovisningar. Egentligen fattar jag inte varför jag tycker det är så hemskt.
Alla som man ska läsa för vet ju inte om man läser fel eller inte. det är ju bara jag som gör det.
Och alla andra som ska läsa är ju precis lika nervös som mig.
Men jag tror det är det där att stå inför alla och alla kan se mig hur jag står där osv.
För när jag sitter i bänken är det inte lika farligt tycker jag.
Då kan jag ju vräka ur mig precis vad som helst nästan.
Men men sånt är väl livet.
Satt iaf och gjorde klart matrialet igår gick runt poå halva gatan tror jag för att få reda på vad dom tyckte och så.
Men jag tycker det blev rätt bra ändå. efter många om och men.
Men sen om det blir som jag har tänkt sen va ju en annan femma..

Och imorrn kväll åker jag ner till Janeth en sväng.
Det ska bli kul att träffa henne.
Kanske hinner med en sväng och kolla hur hon bor men det får vi se på onsdag.

Tack och Hej från mig

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0