Summering av helgen

Ja då ska man kanske berätta vad man hann åstadkomma i helgen då.
Jag som inte hade nånting att göra.
I fredags så gick jag upp till jocke och camilla och sjöng lite singstar. kom hem rätt sent.
På Lördagen ringde klockan 07.30 bara till att kliva upp och laga mat till oss barn i familjen som skulle i väg till Boda borg. Glömde ju bort Daniel eftersom jag inte visste att han sov här och det fick jag ju en utskällning för sen när dom andra klev upp. Vem jag fick det av kan ni ju räkna ut själva. Sen bar det av till Boda borg. Jag Petar och Micis va i ett lag och jag va skit pepp. Tolv stämplar lyckades jag och mitt lag skramla ihop. Petra vart impad över att jag av så smidig så nån förvånade jag iaf. Senare på kvällen så åkte jag och mamma till stugan och grillade lite krov med pappa seppo och kicken som va där och klöv ved. Då fick jag även sticka hål på pappas nagel som han hade klämt i klyven. det är rätt kul att plåga min far för då är han inte så kärut som han försöker påstå ibland.senare ändå så gick jag upp till jocke och camilla och hälsade på för ovanlighetens skull.
 Jag ville spela poker men det va ingen som va på på det, även fast chicko mattis och madde va där.
Camilla ville spela Buzz så jag  gick hem och hämtade det. (Fick ju spela nånting iaf)
Kom hem vid ett tiden, bara till att krypa ner i sängen.
På söndagen vaknade jag klockan halv tolv. hade träningsvärk så inåt helvete.
jag och mamma gick upp till Kattis och Jörgen och där fick vi hjälpa till att ta upp sten.
Det va inget litet jobb kan jag säga man vart svettig och andfådd. men det va rätt kul faktiskt. fick visa musklerna.:)Sen kom Daniel och Tobbe och hjälpte till och lite senare ändå kom Petra, Anita, Jesper och Jocke oxå och hjälpte till.
Sen på kvällen gick jag och Camilla ut och gick en liten promenad. hade hårdträning för hundarna. Doris vart helt slut av det och dog direkt när vi kom hem reagerade inte på nånting.
Idag har jag varit ledig och Jag och Mamma har varit och lämnat blod eller iaf jag på mamma hittade dom inte rätt.
Sen åkte vi en sväng till Fåker och hämtade oriflame-katalogen jag hade där och lämnade en ny.
Sen åkte vi hem igen. Har dammsugit lite och mamma håller på med Anitas balklänning.
Ikväll blir det UG.
Har fortfarande träningsvärk bara så att ni vet. känner mig stel som en gammal kärring.

Tack för denna gång!

image25
Så här kan det se ut när man tar upp sten på Bastuvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0