.

Sitter hos Simone och Mattias just nu.
Simone duschar och Mattias är och jobbar med Patrik.
Så jag fördriver lite tid framför datorn.
Ikväll blir det vin och öl. Vet inte om vi sitter kvar här eller om vi ska åka in till brunflo där lillasyster ska ha en lite inflyttningsfest en månad försent. Men bättre sent än aldrig.
har lekt med Jeanette idag, alltid lika trevligt med den kvinnan.
Vi for in till stan och bolaget och handlade lite. När vi åkte hem med 5 i 3 bussen och kommer till brunflo så har tandsbybussen åkt utan oss från stan. Jag ringer länstrafiken och klagar lite, dom skickar en taxi, så Jag, Simone, Jesper, David och Amy fick åka taxi gratis idag. Och vet ni vad grabben på länstrafiken frågar?
-Stog du på rätt busshållsplats då?
nej men vänta jag har ju inte åkt den där bussen i mer än tio år.
så jag svarar liite iritterat.
- Ja jag har fan åkt den här bussen i tio år!
Han blev lite bestört och sa att jag inte skulle skälla på honom och jag svara bara att jag va lite irriterad.
Fan jag har märkt att jag har lärt mig att säga ifrån på senaste tiden jag tar inte åt mig vikken skit som helst.
Det är bra. bättre sent än aldrig där oxå.:)
Nej nu ska jag hitta på nå skoj, typ dricka lite mer vin kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0