Fredag!

Nu ska jag städa undan lite här hemma.
Får ju finbesök från göteborg strax.
JEANETTE KOMMER HIT, JEANETTE ÄR HEMMA!
Så nu måste jag verkligen städa eller det har jag behövt länge.
Sen ska jag Simone och Mattias åka in till stan och gå på bolaget. Ikväll blir det till att dricka lite öl likaså imorrn.
Annars i veckan så har det inte hänt så mycket sen sist. Mötet på AF iaf va helt jävla onödigt.
Visste mycket väl allt hon pratade om och det dom sa på film helvetet.
Men feg som man va så sitter man kvar och håller käften och ser snäll ut. eller det kan jag inte heller påstå att jag gjorde jag såg jätte uttråkad ut. Iaf enligt Bettina som stog utanför emd Alexandra och väntade.
Ja men även fast jag sa till henne efter mötet att jag tyckte det här va helt jävla onödigt och att jag redan visste allt och hade varit inskriven i fler än tre månader nästan tre år så måste jag åka in den 26 på nå jävla individuella möten då. Ja hon fick sig ju en avhyvlning kan jag säga med svordommar och allt. Och den 26 ska jag försöka att få jobb för då slipper jag det där jävla mötet.
Näe nu ska jag ta och städa ihop lite. iaf det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0